Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2009 00:17 - Абе...
Автор: ngc7293 Категория: Други   
Прочетен: 4506 Коментари: 14 Гласове:
0



...винаги съм се чудел, като какво е да ти дойде месечния цикъл (аления прилив, ниагарския кървопад, червения бандит или по наше му мензиса)??!!

P.S. Ще ставам феминист, и за целта искам да опозная по-добре нежната част от човечеството.

P.P.S. Разбира се приобщаването ми към лоното на феминизма има единствено и само користни цели, а именно да мога да чукам повече жени!!!




Тагове:   феминизъм,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Какво
03.06.2009 08:36
точно искате да знаете? Дали жените в този период са по-възбудими ли?
Ако чукате наред, без да губите време в изчакване да отмине месечния им цикъл, ще увеличите значително бройката, задоволяваща користните Ви цели.
цитирай
2. pakostinka - Скъпи НГЦ,
03.06.2009 15:32
забелязвам, че уважаемите блогъри не коментират с неободимата активност настоящия ти пост, което показва известна отграниченост в мисленето им и непознаване на тематиката.
Сигурно не са наясно, че покрай коментарите, блогърките ще споделят времевите рамки на своите алени приливи, което ще позволи изготвяне на план, така че, хем да се постигат твоите цели, хем да няма излишно червене на яйцата :Р
Тъжно, скъпи НГЦ.... :)
цитирай
3. ngc7293 - @missia
03.06.2009 16:03
Ще си позволя волността да изкажа едно свое предположение. Според мен Вие сте грозна жена, но някак си успявате, по необясним за мен начин, да привлечете вниманието на мъжете. Може би точно за това сте толкова добре запозната с мотиваторите в процеса на тяхната перцепция за света и в частност по отношение на жените.

@pakostinka

В интерес на истината изобщо, ама изобщо не искам да разбирам за времевите рамки. Сигурен съм, че и 99% от мъжката аудиория на този прекрасен блог (колко е 99% от трима мъже??) също не желаят да се запознават с времевите рамки.

Нека да Ви обясня защо това е така. Не знаейки за времевите рамки, ние някакси подсъзнателно приемаме, че това велико събитие на майката природа е един вид химера. Чували сме за него, знаем, че съществува, сблъсквали сме се с пораженията, които причинява, но никога не сме го виждали наяве (а и на сън). За нас то е едно от поредните неща, които ни касаят, обача на нас не ни пука.

И всъщност съм безкрайно благодарен на всички дами, които тактично и благоразумно са ми спестявали това травмиращо преживяване, симулирайки главобол, зъбобол или друг вид неблагоразположение.

цитирай
4. анонимен - ngc7293
03.06.2009 17:11
Вие сте абсолютно прав в предположението си. Аз съм ужасяващо грозна. Нещо повече, дори не съм и запозната с мотивационните механизми, които формират процесите на възприятие при мъжете за света изобщо и за жените в частност. Това всъщност се дължи на факта, че все пак в късогледството си съм забелязала някак, че което не е нужно, човек не знае.))
цитирай
5. ngc7293 - @missia
04.06.2009 00:54
Не сте съвсем права, може би все пак късогледството Ви е попречило да видите нещата съвсем ясно. Защото мнозинството от хората знаят повече ненужни неща, отколкото нужните такива.

В тази връзка искам да Ви уверя, че въпреки Вашата грозота, късогледство и непознаване на финната мъжка душевност, мнението Ви ми е изключително нужно!
цитирай
6. анонимен - Знаете ли,
04.06.2009 11:02
докато усамотено слушах мислите си, ограничена от късогледството и невежеството си ми хрумна, че дори ako решите да продавате кебапчета (например- по изборите) ще пазарувам от Вас.
Разбира се няма никаво значение, че не ям месо.
цитирай
7. pakostinka - Скъпи мой НГЦ,
04.06.2009 20:13
дълоко се възхищавам на вашето търпение и умение да обяснявате. Благодаря ви! Вече ще знам, че когато партньорът ми ме попита какво се случва с аленият ми прилив този месец, трябва да отговоря, че е преминал под формата на главоболие ;)
цитирай
8. ngc7293 - @pakostinka
04.06.2009 23:44
аз пък дълбоко се възхищавам на способността Ви да разбирате написаното от мен.
цитирай
9. ngc7293 - @missia
04.06.2009 23:52
Невероятно!!! За пореден път ме зашеметявате с Вашата прозорливост. Но как разбрахте, че моето занимание по време на изборите ще е точно това, да продавам кебапчета... от милионите възможности Вие познахте и то от първия път. Трябва да Ви призная, започвам да чувствам към Вас нещо повече от безразличие!
цитирай
10. анонимен - Аз също искам да Ви призная,
06.06.2009 00:50
че четете коментарите ми 5 за 4. От всичко написано, съзнанието ви е фикасирало само "кебапчета" и "избори". Защо ли?
А високия контекст който трябваше да вникнете, акцентира на идеята, че бих могла да си купя от Вас дори онова, което не ми трябва. Защо ли?
цитирай
11. ngc7293 - @missia
06.06.2009 01:14
Защото освен грозна, късогледа и невежа, сте и глупава.

Всъщност като се замисля, Вие покривате почти всички мои изисквания за идеална съпруга! Остава само едно изискване.... но да видим.

Препоръчвам Ви, да приготвите зестрата, защото като се замисля, почти 99% сигурно е, че ще покриете и този критерии, но да не избързваме.
цитирай
12. анонимен - Бъдещ съпруже, My LORD and master
06.06.2009 22:31
Kakво друго, освен глупава, грозна, късогледа и невежа би могла да бъда Вашата съпруга?
Ревнива!
То се подразбира.))
О, на гърба си нося страшна зестра-
торба с лъжи и недомлъвки-
за всеки случай, повод , ден
ако решите вместо в огледало
да се оглеждате във мен.
цитирай
13. ngc7293 - @missia
07.06.2009 01:27
За съжаление,
невярно е Вашето предположение
и въпреки това,
ревността -
лъжи и недомлъвки,
за всеки случай, повод, ден.
са примамливо предложение.

Ала друго е онова,
което ще Ви направи
моя жена!
цитирай
14. анонимен - Е, тук признавам победихте-
07.06.2009 09:21
сега е времето да се предам.
Какво е мъжкото в ума,
какво е женското в очите Ви,
как бих могла да знам?
Навярно все пак сте разбрал,
че силата ни, в слабостта е.
Затуй сега ще се предам
а Вие знаете (аз знам)
тангото, танц от две напред - една назад е.
))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ngc7293
Категория: Други
Прочетен: 201967
Постинги: 61
Коментари: 519
Гласове: 995
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930